Sunday, January 13, 2013

penghantaran tapai pulut 2013

permintaan tapai pulut agak sedikit merosot pada awal penggal tahun 2013. hal ni kerana kurangnya majlis perkahwinan atau majlis keraaian yang diadakan oleh masyarakat ketika ini. tetapi,pelanggan tetap masih lagi menghubungi untuk tempahan pada skala kecil. beberapa kajian juga telah di jalankan melalui bantuan carian minat di google telah menunjukkan trend kejatuhan minat kepada carian tapai pulut. tapi tidak mengapa,dengan kepelbagaian perniaggaan yang kami jalankan,perniaggan kami terus berjalan.

tahun 2013 menjadi penanda aras baru kepada syarikat kami dengan pembelian aset baru iaitu GPS bagi memudahkan urusan menghantar produk kepada pelanggan. keperluan ke atas aplikasi dan gadjet pemetaan sangatlah mendesak bagi perniagaan kami. dengan adanya GPS,masa dan kos penghantaran produk dapat di singkatkan. malah meningkatkan keupayaan optimum syarikat dalam mencapai kepuasan pelannggan.

pelanggan juga di laporkan berpuas hati kerana kemudahan berurusan dengan syarikat kami. dengan adanya pemetaan gps,alamat pelanggan boleh di cari dengan tepat tanpa perlu menghubungi pelanggan bagi mengesahkan alamat pada tarikh penghantaran. pelanggan hanya menunggu produk tiba pada masa yang di janjikan. malah,pekerja penghantaran juga melaporkan gadjet gps memudahkan penghantaran produk dandapat mengurangkan kes sesat.  hal ini merupakan peningkatan produktiviti syarikat dan dapat menjimatkan minyak.


Jadikan majlis anda lebih menarik dengan hidangan manisan tradisional ini.

Tempahan tapai pulut.

Penghantaran bagi tempahan sekitar bandar klang, shah alam, banting,putrajaya,petaling jaya,subang jaya dan sekitar lembah klang.

Tapai pulut daun getah seunit: RM0. 20
Tapai pulut bekas lutsinar seunit:RM0. 70

 hubungi : 0147360384/sukriramli Lawati facebook kami: http//:www.facebook.com/tempahantapaipulut


Advertiser: Sukriramli Location: Telok Panglima Garang, Selangor, Malaysia Tags: tempah tapai,tempahan tapai,tempahan tapai pulut,tapai pulut,resipi tapai pulut,pembuatan tapai pulut,tapai pulut daun getah.

0 comments: